سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانه
مدیریت
ایمیل من
شناسنامه
پارسی یار

مجموع بازدیدهای وبلاگ: 8825
تعداد بازدید امروز: 1
تعداد بازدید دیروز: 3
  • درباره من


  • خط خطی های من
    مریم
  • لوگوی من


  • مشاهده اوقات شرعی


  • وضعیت من در یاهو


  • یــــاهـو
  • اشتراک در وبلاگ


  •  
    خط خطی های من
    برای آدمی زشت است که عملش از دانشش کمتر باشد و کردارش به گفتارش نرسد . [امام علی علیه السلام]
  • کوچ نویسنده: مریم یکشنبه 86/12/5 ساعت 7:2 ع
  • نمی دونم اسمش رو چی میذارن، اما من بهش میگم : کوچ
    هجرت از مکانی دیگر به اینجا و
    تفالی به خواجه شیراز و .....

    صبحدم مرغ چمن با گل نوخواسته گفت         
    ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
    گل  بخندید  که از  راست نرنجیم ، ولی 
    هیچ عاشق، سخن سخت  به  معشوق نگفت
    تا  ابد  بوی  محبت  به مشامش نرسد     
    هر  که  خاک  در  میخانه  به  رخسار  نرفت

    بقیه اش رو بی خیال...

    مهم اینه که اینجا ام و در خدمت شما.

    یا علی مددی.


  • نظرات دیگران ( )
  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ